Kimse bir şey yapmadı, kimsenin suçu yok aslında Kendim ettim kendim buluyorum Kendi açtığım yaraları kendim kapatmaya çalışıyorum Biliyordum en başında böyle olacağını da işte Hakettim diyorum... Olsun...
Yolunu arayan bir yolculuksa çıkılacak olan, heybeni doldurmak değildir yapacağın. Olabildiğince boşalt heybeni... Sende ne çok fazla şey var şimdi. O yüzden gidemiyorsun belki. Tıklım tıklımsın sen; ellerin ana baba günü. Bırak, sıkı sıkı tutmadığında seni bırakıverecek sesleri.
Kendini yalnızlık okyanusuna can simidi olmadan, boğulmak üzere bırakmış bir insan, içindeki dibe sürüklenirken devirdiği her metrede sonsuz huzuru hissetmeye başlamışken, eğer tek bir salise pişmanlık duyarsa yalnızlığından, tek bir salise tereddüt ederse tercihinden, işte o an kişinin felaketi başlar. Panik acıyı getirir.
Bu kalp bi' sana inandı ama Uykusuz geceler seni sormuşlar Hiç beklemedim, yemin ederim En güvendiklerim beni vurmuşlar Bu kalp bi' sana inandı ama Uykusuz geceler seni sormuşlar Hiç beklemedim, yemin ederim En güvendiklerim beni vurmuşlar Bi' seni arar her gün gözlerim Kimse düşüremedi, sende tökezledim Çok dua ettim ama hep seni istedim Her gün, her gün, hеr gün, of Sen gittin, ben de kеndime sardım Sen gittin, ben de kеndime sardım O kadar kırgınım ki kalmadı ahım Ben herkesi karşıma aldım ama Sen herkesi haklı çıkardın Sen gittin ben de kendime sardım O kadar kırgınım ki kalmadı ahım Ben herkesi karşıma aldım ama Sen herkesi haklı çıkardın Bu kalp bi' sana inandı ama Uykusuz geceler seni sormuşlar Hiç beklemedim, yemin ederim En güvendiklerim beni vurmuşlar Bu kalp bi' sana inandı ama Uykusuz geceler seni sormuşlar Hiç beklemedim, yemin ederim En güvendiklerim beni vurmuşlar
Tanıdığını sandığın insanların, gerçekte senin yüklediğin anlamlardan ibaret olduğunu anladığında tüm algıların değişecek. Sonrası mı? Sonrasında yaşam yolculuğunun özünde tek kişilik bir hikaye olduğunu anlayacak, yalnızlığını sevmeyi öğreneceksin.
Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem, gitmem Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir Acının insana kattığı değeri bilirim, küsemem Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir..
Sen acıyı biriktirmeyi seversin Olric. Sen biriktirmeyi seversin Hadi devam et şimdi Kuru yaprakları Deniz taşlarını Gözyaşını Sorulamamış soruları Senden kalan sesleri Yaşanamamış paylaşılmışlıkları Birlikte harcamak üzere Kalbinde biriktirilmiş zamanları Ve hüznü Ve özlemi biriktirmeye...
Konuşmayı unutmuşum gibi hissediyorum. İçimdeki hisleri anlatacak kelime bulma çabam yok artık. Anlaşılacağıma dair inancım o kadar ufalmış ki çabalamak batmakla eşdeğer gibi geliyor.